Klachtenregeling
Op deze pagina vindt u informatie over hoe u een klacht kunt indienen bij Unitas Zorg. Wij streven ernaar om onze dienstverlening zo goed mogelijk af te stemmen op uw wensen en behoeften. Mocht er toch iets niet naar tevredenheid verlopen, dan kunt u hier lezen hoe u dit kenbaar kunt maken.

Klacht indienen bij Stichting PVP
Als u een klacht heeft, kunt u dit als eerste bespreken met Stichting PVP via hun website stichtingpvp.nl. Zij kunnen u helpen bij het indienen van een klacht en kunnen bemiddelen tussen u en Unitas Zorg.

Klacht indienen bij Unitas Zorg
Mocht u na het contact met Stichting PVP nog niet tevreden zijn over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u contact opnemen met ons via e-mail ilias@unitaszorg.nl. Wij zullen ons best doen om uw klacht zo snel en goed mogelijk af te handelen.

Directie inschakelen
Indien uw klacht nog steeds niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u contact opnemen met de directie van Unitas Zorg. Zij zullen uw klacht serieus nemen en samen met u zoeken naar een passende oplossing.
Heeft u een klacht?
Neem dan contact met ons op via ilias@unitaszorg.nl om uw klacht kenbaar te maken. Wij streven ernaar om uw klacht zo snel mogelijk op te lossen.